fbpx
Ad image

Podrška zapošljavanju žene sa visokom stručnom spremom u općini Lukavac

1 min. za čitanje

NIK_0409-637x421

Cilj prvog ciklusa edukativnog  predavanje i obuka je za pedeset  50  odabranih nezaposlenih žena sa visokom stručnom spremom je da steknu znanje iz oblasti računara iz slijedeći modula : Microsoft Office Word , Microsoft Office Excel , Microsoft Office PowerPoint  i Microsoft Office Internet.

Tokom edukativni predavanja  i obuke kroz 48 časova  polaznice su stekle informatička znanja  i uspješno položile sva  četri modula.

Ovaj projekat se realizuje u sklopu UNDP-ovog projekta „Jačanje lokalne demokratije/demokracije III – LOD III“ kojeg finansira Evropska unija iz sredstava Instrumenta za pretpristupnu pomoć (IPA) u iznosu od 2 miliona eura.

Realizaciju projekta su podržale općina Lukavac, JU Služba za zapošljavanje – Biro za zapošljavanje Lukavac kao i predstavnici firme IMEL. Svi oni su iskazali spremnost da pruže konstruktivne usluge stvaranja kvalitetnog kadra koji  zadovoljava sve zahtjeve trenutnog tržišta rada a u cilju smanjenja nezaposlenosti i unapređenja položaja žena u društvu.

Podijeli ovaj članak
4 komentara
Subscribe
Notify of
4 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Microsoft Office Internet ?

zamajavanje naroda od strane mocnika, ukidamo pausal volonterima obrazujemo zene koje nikad nece dobiti sansu da to znanje pokazu.

Ove mora da su pozavrsavale fakultete u tzv republici pa im treba dodatna obuka iz ovih programa, ili je neko skont'o kako da na lak nacin dodje do novca iz fondova.
Sramota kako se neko ko je zavrsio fakultet prijavio da ide na kurs da uci osnove Worda.

Implementacije projekta “WEB MARKETING prilika za zapošljivost žene u općini ”, a moduli MS Office Word , MS Office Excel , MS Office PowerPoint i Microsoft Office Internet (:D). NiĐe veze!
Zaključak: Društvo uzelo novac iz IPA fondova, dijelom platilo IMEL-u edukaciju (časove), ostalo ostavili sebi. BIRO i Općina su tu radi propagiranja brige o građanima i zvučnosti projekta.