Tijekom susreta u Sarajevu izraženo je obostrano zadovoljstvo činjenicom da je nastavljena uspješna suradnja koja se posebno očituje u činjenici da je Federalno ministarstvo okoliša i turizma i ove godine, treći put zaredom, generalni pokrovitelj Lukavačkog sajma turizma, lova i ribolova.
Ovogodišnji “LIST 2011” održat će se od 5. do 7. svibnja, a na sajamskom prostoru od skoro 3000 metara četvornih očekuje se više od stotinu izlagača iz BiH i regije čime se potvrđuje da je ovaj sajam odavno prerastao granice Tuzlanske županije i Federacije BiH te je uvršten u godišnje sajamske kalendare poslovnih ljudi širom Europe.
Dvojica sugovornika suglasna su kako je ovaj zajednički projekt potvrda dobre suradnje unutar turističkog sektora te da je istu potrebno i dalje produbljivati i na razini cijele regije. U tom kontekstu direktor Lukavačkog sajma turizma, lova i ribolova iskoristio je prigodu i zahvalio se Federalnom ministarstvu okoliša i turizma, i ministru Hercegu osobno, na nesebičnoj dosadašnjoj potpori i doprinosu ne samo organizaciji ovog sajma “List ” nego i razvoju i promociji turizma na domaćem i međunarodnom planu. Naglašavajući kako su turistički sajmovi izvrsna prigoda za upoznavanje potencijalnih kupaca, upoznavanje s potrebama i željama kupaca, ali i uspostavljanje suradnje s određenim skupinama, ministar Herceg je ocijenio kako je nedostatna promocija još uvijek jedan od većih problema domaćeg turizma.
– Jedan o najvećih izazova suvremenog turizma kod nas je potreba za brendiranjem i kvalitetnijom promocijom naših destinacija što smo postavili kao temeljni cilj u koji smo spremni uložiti svoju energiju. Svoj doprinos ostvarenju tog cilja daje i Lukavački sajam turizma, ali i drugi domaći specijalizirani sajmovi koji predstavljaju važan marketinški alat za sveobuhvatno predstavljanje domaćih turističkih destinacija i usluga ne samo u BiH, već i u svijetu, kazao je ministar Herceg.
Ističući kako će Federalno ministarstvo okoliša i turizma i ubuduće snažno podupirati sve sajmove koji dodatno afirmiraju i promoviraju domaće turističke potencijale, ministar Herceg je najavio izradu novog strateškog dokumenta – Strateškog i operativnog marketinškog plana turizma Federacije BiH do 2016. godine koji između ostaloga treba definirati ključne ciljeve destinacijskog marketinga, elemente pozicioniranja i brendiranja, turističke proizvode te ciljna tržišta, ali i detaljno razraditi marketinške i promocijske aktivnosti. Pozivajući sve turističke djelatnike da ulože dodatne napore u pripremu ovogodišnje turističke sezone, ministar Herceg je izrazio uvjerenje kako će i LIST 2011. na najbolji mogući način demonstrirati opredjeljenje domaćeg turističkog sektora da se upusti u tržišnu utakmicu za svakog gosta nudeći kvalitetne turističke proizvode.
Medijski pokrovitelj sajma i ove godine biće Lukavački info portal | SodaLIVE.ba
(SodaLIVE.ba)