Lukavac: Zapošljavanje u Domu zdravlja od sada po konkursu, u skladu sa zakonom

4 min. za čitanje

JZU Dom zdravlja Lukavac ovih se dana suočava sa nizom izazova, počev od nužnog poboljšanja usluga pacijentima, pa do suočavanja sa problemima koji traju duže vrijeme, a moraju se riješiti hitno. Saopšteno je danas na press konferenciji koja je održana u hotelu Lukavac.

– U našoj Ustanovi se trenutno nalazi 27 radnika angažovanih Ugovorom o radu na određeno vrijeme, koji ističe 30. 06. 2017. godine. Visina plata je određena Kolektivnim ugovorom, doprinosi Zakonom o PIO/MIO, a ja, kao vd direktora sam odgovorna za zakonito poslovanje Ustanove. Želim naglasiti to da, ukoliko nastavimo ovim tempom, krajem godine izvjesno dolazimo u situaciju u kojoj će biti upitna likvidnost Ustanove, uplata doprinosa i zakonito funkcionisanje Ustanove. Izjavila je Dajana Čolić, vd direktora Doma zdravlja Lukavac, i nastavila:

Bez obzira na takvo zatečeno stanje, pokušali smo, i već imamo rezultate, u kvalitativnom smislu poboljšati usluge, koje pružamo našim osiguranicima. Uvedena je druga smjena u Službama porodične medicine, Službi za zdravstvenu zaštitu predškolske djece, Službi za laboratorijsku i biohemijsku dijagnostiku, uz ranije organizovanu drugu smjenu u Službi za zdravstvenu zaštitu zuba. Vikendom smo obezbijedili rad dva doktora u prvoj smjeni Službe hitne medicinske pomoći. Moramo naglasiti da u svemu imamo podršku osnivača, te da je uspostavljena izuzetna saradnja sa opštinskim načelnikom prof. Dr. sc Edinom Delićem. Kao rezultat te saradnje, u procesu smo nabavke sanitetskog vozila, opremljenog medicinskom opremom, po najsavremenijim standardima. U procesu smo nabavke kombi vozila, u saradnji sa Udruženjem transplantiranih i dijaliziranih pacijenata TK, za potrebe njihovog prevoza na hemodijalizu na UKC TZ. U procesu smo nabavke AED-a, automatskog vanjskog defibrilatora, za potrebe SHMP. U procesu smo popravke ultrazvučnog aparata, koji je u kvaru dvije godine. U procesu smo nabavke klima uređaja za klimatizaciju najkritičnijih čekaonica na odjeljenjima na spratu Ustanove. U toku je instaliranje savremene IP centrale, uz koju će biti omogućeno telefonsko naručivanje pacijenata, te na taj način smanjene gužve ni vrijeme čekanja na uputnice i recepte u Službi porodične medicine. Takođe, tražimo načine da privedemo kraju proces informatizacije i umrežavanja u istoj Službi. Raspisali smo konkurs za specijalizacije dodijeljene Domu zdravlja, planiramo apliciranje za dodjelu novih. 

Direktorica Čolić tvrdi da od početka nalazi na opstrukcije i prijetnje pojedinaca:

– U svemu tome, od početka u radu nailazimo na opstrukcije i prijetnje pojedinaca kojima ne odgovara naš maksimalno transparentan način rada. Naš prvi cilj jeste zadovoljan pacijent, te ovim putem pozivamo sve vas da nam uputite sve konstruktivne kritike, isto kao što ste nam putem portala, društvenih mjera i lično upućivali izraze vašeg zadovoljstva.

Ne smijemo dozvoliti da rad Ustanove bude ugrožen ijednog trenutka, zbog zakonskih obaveza ka pacijentima, radnicima obaveza prema državi. Stoga očekujemo maksimalnu podršku osnivača, načelnika i Opštinskog vijeća, te saradnju sa sindikalnim organizacijama i udruženjima pacijenata, kojima se svakako nalazimo na usluzi.

Kao legalno izabrani menadžment Ustanove, sve ćemo učiniti da budemo maksimalno učinkoviti i efikasni u svom radu. Zaključila je svoj razgovor Dajana Čolić, vd direktora Doma zdravlja Lukavac

Podijeli ovaj članak
27 komentara