Za stručnjake iz „Friedric Ebert“ organizacije u top 20 bosanskohercegovačkih brendova može ući sarajevska Baščaršija, Stari most u Mostaru, Međugorje kao jedno od najpoznatijih katoličkih svetišta u svijetu, piramide u Visokom.
Među bh. brendovima može se naći i hrana poput livanjskog i travničkog sira, banjalučki i sarajevski ćevapi.
Od prirodnih ljepota BiH može brendirati Neretvu, Kozaru i Sutjesku, olimpijske planine, vodopad u Jajcu, kanjon rijeke Vrbas.
BiH može brendirati i neka imena ljudi poput Ive Andrića, Antuna Branka Šimića, Branka Ćopića.
Iz organizacije „Friedric Ebert“ predlažu da BiH brendira i Sarajevo Film Festival, stećke, samostane, džamije i manastire, Troju u Gabeli, sevdalinke, a od kompanija koje mogu biti prepoznatljivi bh. brendovi predložili su tuzlansku sol i vina Žilavka i Blatinu.
Arheolog Semir Osmanagić rekao je ranije za agenciju Patria kako je BiH mala zemlja, ali da ima dvije svjetske atrakcije: Bosanske piramide i svetište u Međugorju, piše NAP.
Možemo brendirati i troglavo predsjedništvo,nigdje u svijetu toga nema hhaahhaa
Ko cuva protiv kopiranja i za koliko para ih cuva, te nase brendove.
Opet isti evropljani.
Jer cuvanje brenda bas i nije besplatno….
Znaci, logicno je da nam to i predlazu.
EEEeee.. dok se dimnjak od fabrike ne zadimi nema nama života,ne živi se od lafine i kladionica i zanatskih centara….
Ide Rajna(Rhein), ide Dunav(Donau)…ide narod u planine u Bišofshofen( Bischofshofen).
Sve ide i svi idu.
Al'prvo u “BMW”, Mercedes,”Krup” (Krupp)… U tvornice,čeličane.
Valja prvo u fabrike. Izgradit. Zaradit..
Tako je,barem, u Njemačkoj.
Al’ mi Njemačka NISMO.
NISMO uređena država.
MI SMO ono drugo.