Kako se navodi u saopštenju BH Telecoma, u prijavljenim slučajevima radi se o pokušaju zloupotrebe usluge m-commerce na način da korisnik dobija poruku putem SMS-a kojom se na njegov korisnički broj vrši dopuna kredita, a potom se traži povrat uplaćenog iznosa jer je “došlo do greške”.
Ustanovljeno je da poruke sličnog sadržaja korisnici dobijaju sa drugih korisničkih brojeva, a ne sa servisnog broja 0611171 za m-commerce uslugu, te se korisnički račun primaoca poruke ne dopuni za iznos naveden u poruci.
“U navedenim slučajevima se radi o prevari ili pokušaju prevare korisnika putem sistemske poruke m-commerce usluge. U toku su provjere svih evidentiranih prijava korisnika te će se nakon dobijanja rezultata poduzeti aktivnosti protiv korisnika spornih Ultra brojeva sa kojih dolaze maliciozne SMS poruke”, kaže se u saopštenju BH Telecoma.
Stoga se upozoravaju svi korisnici BH Telecoma da obrate pažnju na broj sa kojeg dolazi poruka ukoliko prime poruku o dopuni kredita ili poruke sličnog sadržaja.
“Validna poruka kojom se vrši usluga m-comerce, odnosno dopuna kredita, je samo poruka koja je proslijeđena sa servisnog broja 0611171. U slučaju da korisnici prime SMS poruku o dopuni Ultra kredita sa nekog korisničkog broja, molimo da slučaj prijave na besplatni servisni broj podrške korisnicima 1444”, ističu iz BH Telecoma.