fbpx
Ad image

Izbjegnite lažne pozive od Microsoft tehničke podrške

2 min. za čitanje

U BiH još uvijek nisu zabilježeni pozivi ove vrste, ali obavještenje je izdato kao mjera predostrožnosti.

Cyber-kriminalci ne koriste samo e-mail poruke i lažne internet stranice kao sredstvo prevare, oni također mogu iskoristiti telefonske pozive i predstaviti se da su iz Microsofta, te ponuditi da vam riješe probleme na računaru ili prodaju softwareske licence. Ako im dopustite pristup vašem računaru oni mogu instalirati software koji bi mogao da pokupi osjetljive informacije s vašeg računara, ubjediti vas da posjetite legitimnu internet stranicu (kao što je www.ammyy.com) i instalirate software koji će im omogućiti da preuzmu kontrolu nad vašim računarom, te tražiti podatke o vašoj kreditnoj kartici i naplatiti vam lažne usluge.

Microsoft i Microsoft partneri nikada ne koriste telefonske pozive da bi vam naplatili uslugu poboljšanja sigurnosti vašeg računara ili popravili software.

Izbjegavajte odavanje ličnih informacija ako vam se poziv učini sumnjivim.

Zabilježeno je da se prevaranti predstavljaju da su iz sljedećih Microsoft službi:

  • Windows Helpdesk
  • Windows Service Center
  • Microsoft Tech Support
  • Microsoft Support
  • Windows Technical Department Support Group
  • Microsoft Research and Development Team (Microsoft R & D Team)

U slučaju da vas neko pozove i predstavi se da je iz Microsoft tehničke podrške:

  • Ne kupujte od njega nikakve software-e i usluge
  • Pitajte da li postoji neka naplata ili pretplata za usluge koje nudi. U slučaju pozitivnog odgovora prekinite razgovor.
  • Nikada nemojte davati pristup računaru licima za koje niste sigurni da pripadaju vašoj službi tehničke podrške
  • Pribilježite informacije o pozivaocu i odmah prijavite ovaj slučaj nadležnim organima vlasti.
  • Nikada nemojte davati informacije o kreditnoj kartici nekome ko tvrdi da je iz Microsoft tehničke podrške.

 

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments