U sjedištu Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH u Sarajevu konačno je potpisan ugovor za građevinske radove na projektu „Tunel Karaula“ na cesti M-18, Šićki Brod-Sarajevo, dionica Kladanj-Potpaklenik. Federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić naglašava da će projektom „Tunel-Karaula“ konačno biti riješena najlošija putna komunikacija u ovom dijelu sjeveroistočne Bosne.
„Smatram da ćemo na ovaj način umnogome doprinijeti da se skrati put između dva najveća grada u Federaciji, da ćemo omogućiti brži protok ljudi i robe, i da ćemo približiti Tuzlu glavnom gradu. – istakao je Bijedić.
Naveo je da se na dijelu magistralnog puta između Tuzle i Sarajeva u posljednjih 50 godina gotovo ništa nije uradilo na modernizaciji i ubrzanju, a posebno su, kako je dodao, otežani uvjeti za vožnju u zimskom periodu zbog poledice i snijega. Ubijeđen je da će se postići dogovor s glavnim inostranim izvođačem, te da će domaće kompanije u nekim segmentima biti uključene u realizaciju projekta.
Direktor JP „Ceste“ FBiH Filip Vujeva je kazao da se izgradnjom ovog tunela, mostova i trase, postojeća dionica skraćuje za 3,6 km, a najviša tačka prevoja spušta za 120 metara. Projektom je predviđena i traka za spora vozila koja se završava ispred portalnih konstrukcija tunela.
Dužina tunela na Karauli je 902 metra, rok za građevinske radove je deset mjeseci, a ugovorena cijena je 24,25 miliona KM.
„To je iskorak koji je nemjerljiv riječima i promet će sutra pokazati da će se svaka marka uložena u tunel i općenito na ovoj dionici prevoja Karaula, višestruko isplatiti“-kazao je Vujeva.
Rješenjem cijelog projektnog zadatka umnogome će se olakšati putna komunikacija Tuzle sa Sarajevom – dodao je Vujeva.