fbpx
Ad image

Košulje F.B.M. iz Lukavca osvajaju region

4 min. za čitanje

Nakon otvaranja prvog prodajnog mjesta prošle godine u Sarajevu, ovaj brend doživljava pravu ekspanziju i prepoznatljivost na tržištu.

U prošloj godini je otvorena i prva franšiza  “Emma Marinoni Camicie” izvan BiH, tačnije u Beogradu, gdje bi po prvobitnom dogovoru trebalo da bude zastupljena i sa još nekoliko prodajnih mjesta.

U aprilu otvaramo prodajna mjesta u Trebinju, Međugorju i Istočnom Sarajevu. Premjestili smo i prodajno mjesto u Banjoj Luci jer lokacija na kojoj smo otvorili nije bila podobna. Osim toga, trenutno tražimo lokale za Mostar, Doboj, Bihać, Brčko i Orašje. Nadamo se da ćemo to riješiti do septembra, kaže za naš portal direktorica Konfekcije F.B.M. d.o.o. Lukavac Mirsada Venturini-Mehmedinović, dodajući da je krajem prošle godine došlo do izmjena u dinamici razvoja prodajne mreže, jer se nova prodajna mjesta otvaraju u ovisnosti gdje i kad nađu adekvatnu lokaciju.

Kako ističe, veoma su zadovoljni dobrim ostvarenim rezultatima na otvorenim prodajnim mjestima u Tuzli, Gračanici, Gradačcu, Žepču, Zenici i Sarajevu.

Kada se radi o prodajnoj mreži, naša poslovna politika se zasniva na tome da se detaljna analiza postignutih rezultata vrši tek poslije 18 mjeseci budući da je to neki minimalni period koji je potreban da se vidi stvarno koliko je proizvod prihvaćen i kakva je reakcija tržišta, navodi ona.

Inače, prodaja naravno ovisi i o veličini grada. Najbolja prodajne rezultate ostvarili su u Sarajevu, gdje je po njenim riječima proizvod primljen jako dobro.

Gledajući omjer mogućnosti tržišta, sva prodajna mjesta funkcionišu dobro. Naravno uzimamo u obzir i trenutnu finansijsku situaciju, objašnjava naša sagovornica.

Ugovori koje su sklopili za naredni period vezani su za njihovu glavnu djelatnost tj. proizvodnju. Proizvodnja koja je u vidu “lohn” poslova za ino partnere u 2014. godini će se povećati za minimalno 35% što je, uzevši u obzir trenutnu situaciju, jako dobar rezultat.

Iako su nastali kao specijalizovana proizvodnja koja radi isključivo košulje, trenutno razmišljaju i o uvođenju proizvodnje polo majica i majica, ali samo za potrebe bh. prodajnih mjesta. Osim toga, u prodajna mjesta su “ubacili” i kravate koje nabavljaju u Italiji.

Inače, u 2013. godini proizveli su 120.000 košulja, od čega je skoro 90.000 bilo namijenjeno za izvoz.

Samim tim da se proizvodnja povećava, u isto vrijeme se otvaraju mogućnosti za nova radna mjesta. Tako da već do polovine maja ove godine planiraju 13 novih radnih mjesta u proizvodnji i 10-ak u prodaji.

Ono po čemu je ovaj brend prepoznatljiv na tržištu je cijena koja je pristupačna za veći dio stanovništva. Na pitanje da li je došlo do promjena na tom polju, Venturini-Mehmedinović potvrđuje da cijena ostaje ista i da je to njihov način promocije, naglašavajući da je njihova glavna djelatnost još uvijek proizvodnja, dok je “Emma Marinoni Camicie” je još uvijek u fazi upoznavanja tržišta i svog predstavljanja na tržištu.

Na pitanje s kojim se poteškoćama u poslovanju najčešće susreću, kaže da su to uglavnom problemi vezani za komplikovanu “papirologiju” s kojom se susreću svi oni koji su više koncentrisani na poslovanje i stvaranje perspektive za vlastita preduzeća, a ne političkim angažovanjem kao vidom olakšanja u poslovanju.

Kao jedna fleksibilna firma sa malom upravnom strukturom što joj dozvoljava promjene i prilagođavanje u jako kratkom vremenu, profesionalne planove za naredni period uglavnom kreiraju ka širenju u BiH i regionu sa povećanjem proizvodnje i prodaje.

S obzirom da radimo košulju visokog i srednjeg kvaliteta, te da su naši kupci jedni od najzahtjevnijih u ovom sektoru, činjenica da ove godine idemo sa povećanjem proizvodnje je pokazatelj da se trud i fleksibilnost isplate, zaključuje ona.

OZNAKE:
Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments