fbpx
Ad image

Vozovi su ponovo stali

2 min. za čitanje
Ilustracija
Ilustracija
Ilustracija

Ne saobraćaju putnički vozovi na relacijama Sarajevo-Banja Luka i Sarajevo-Čapljina, a u funkciji je 40 posto teretnih vozova, kako bi se obezbijedio minimum prijevoza roba te kako komintenti ne bi trpjeli zbog štrajka, kaže Boban.

U štrajku, kaže, ostaju dok se ne ispune zahtjevi za isplatu plaća 4.000 uposlenih u Željeznicama FBiH.

Željezničari koji su u štrajku optužuju menadžment JP “Željeznica FBiH” za neisplatu plaća, iako kako navode, novac je prebačen nakon prekjučerašnjeg sastanka između sindikata Željeznica FBiH i predstavnika Ministarstva prometa i komunikacija na kojem je donesen zaključak da će Ministarstvo financija prebaciti tranšu za junske plaće za Željeznice FBiH a što je i učinjeno.

S druge pak strane iz Uprave Željeznica FBiH navode kako ne postoji zakonska osnova za isplatu neto plata te da nisu u finansijskoj mogućnosti da svojim uposlenicima isplate plate za april i maj.

“Pošto Zakon o finansijskoj konsolidaciji ŽFBiH nije produžen, isplata neto plata željezničarima predstavljala bi direktno kršenje Zakona od strane rukovodilaca ŽFBiH “, saopćila je jučer Uprava Željeznica FBiH.

Navode da je za isplatu jedne bruto plate potrebno preko osam miliona KM, što je iznos koji daleko premašuje transportne prihode ŽFBiH na mjesečnom nivou. Iz tih razloga Uprava poziva Vladu FBiH da hitno obezbijedi zakonski okvir za isplatu neto plata i na taj način omogući egzistenciju radnicima i njihovim porodicama, a ne da poziva rukovodioce ŽFBiH da krše Zakon.

Štrajkački odbor je na Željezničkoj stanici u Sarajevu u prostorijama Samostalnog sindikata izvršnog osoblja područje infrastrukture ŽFBiH, i kako kaže Boban, od jutros kad su stupili u štrajk nisu imali kontakte sa poslovodstvom preduzeća.

(SodaLIVE.ba/FENA)

Podijeli ovaj članak
2 komentara
Subscribe
Notify of
2 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments

Pa nisu radnici krivi sto je uprava i menadzment nesposobni da budu isplativi.

i oni koje su zaposlili kao bravare u zadnjih 10god. svi se nesto ko lafo doskolovali, zavrsavali kurseve i faksove po travniku i bijeljini pa uzeli vece plate ni zasta a ne znaju na koliko sina stoji voz sve neka administracija i sefcici… e zato se ne moze namaknuti lova ima ih vise nego sto treba profiltrirajte te neradnike ima mjesta na birou k'o u moru e onda ce zeljeznica da ima novca… zna se da sve velike firme i preduzece uvijek gube ili mogu da ustede na radnoj snazi….
evo pitanja to upravi ako ste vozili npr 10 kompozicija dnevno i radili ste sa 50 uposlenih prije 20 godina a sada ih imate 30 i vozite 5 kompozicija jeli to menadmentu tesko baciti racunicu na papir = visak nesposobnog menadzmenta i visak radnika da bi vratio na 0 nulu pa nisu oni zdravstvo pa da se ne moze bez njih i onako sve vise preduzeca koristi usluge kamionskog transporta…