“Vaš zadatak je da od 44 citata izaberete jedan koji od svih najviše pridonosi sistematskom zaglupljivanju djece, razvijanju rasizma, šovinizma, mržnje i nekritičkog mišljenja, pretvaranju djece u savršene buduće podanike i potrošače, osakaćivanju mašte kod naših najmlađih, te stvaranju atmosfere trajnog straha u kojoj naša djeca benzinom polijevaju i spaljuju starice, bodu jedni druge u tramvajima, te muče i sakate životinje, atmosfere straha koja će omogućiti stabilnost jedinog ispravnog sistema u kojem svi u strahu jedni od drugih i dalje glasaju za svoje nacionalne i prikriveno nacionalne stranke”, navodi se u uputstvu za glasanje.
Dakle, 44 citata koja se takmiče u prvom polufinalu su:
1. „Ne želeći da bude uhapšen i osuđen mladobosanac Bogdan Žerajić je, izvršivši atentat na generala Varešanina, ispio otrov i umro. Njegov postupak je svijetao ideal i uzor omladini kako se žrtvuje za otadžbinu i slobodu svoga naroda.“ (Srpska istorija za 9.osnovne, R.Pejić / Promocija atentatora i samoubojice kao uzora omladini i borca za slobodu)
2. „Prvi leš na koji je bio naišao bio je svećenikov. Ćelav čovjek duga vrata, bez ikakva oružja. Bešlaga mu okrenu glavu i jednim zamahom odreza nos. S nosom je zahvatio i dio gornje usnice. (…) Ako je neki nos bio presitan, Bešlaga je mačem odrubljivao glavu i bacao prema meni… Brao je noseve kao pečurke, a vreća se punila. (…) Pitanje nakon lekcije: Koje su okrutnosti i nečovještva poznata iz drugog svjetskog rata? Koja su se nečovještva dogodila u hrvatskom domovinskom ratu? Tko ih je učinio i zašto? Za odgovore na ta pitanja podatke i primjere prikupi iz knjiga i od starijih te ih upiši u svoju bilježnicu.“ (Hrvatska čitanka 8 / Navikavanje djece odmalena da se napajaju prizorima nasilja)
3. „Danas su islamske zemlje suočene s svojevrsnom ucjenom: naime, ako se žele učlaniti u organizaciju UN, moraju se bar prešutno odreći džihada kao organizirane forme općih muslimanskih interesa. Uzroke ovakvog odnosa prema muslimanima treba prije svega tražiti u vlastitim slabostima i njihovom udaljavanju od islama.“ (Islamska vjeronauka, Sulejmanović, Kapetanović / Promicanje džihada kao ‘organizirane forme općih muslimanskih interesa’)
4. „Domaći zadatak nakon lekcije: Ukratko opiši zašto je kosovska etika ponovo aktuelna?“ (pravoslavna vjeronauka za 7.osnovne / Inficiranje mladih prastarim nacionalnim mitovima)
5. „Na pregovorima o miru sultan je obećao da neće Srbe kažnjavati zbog ustanka i da će im potvrditi raniju autonomiju. Al u Turčina vjere nema! (…) Pitanja nakon lekcije: Da li si čuo narodnu izreku ‘U Turčina vjere nema?’ Šta to znači i zašto je to narod u to doba često ponavljao?“ (Udžbenik srpske istorije / Komentar suvišan)
6. „Za razliku od drugih nacionalnih pokreta bošnjački nacionalni pokret nikada nije imao ideju o stvaranju velike države. Šta mislite zašto?“ (Bosanska istorija, udžbenik za 7.osnovne, Radušić-Husić-Smriko / Promicanje shvaćanja vlastitog naroda kao vječito ugrožene pravedne žrtve)
7. „NATO pakt je počeo bombardovanje Jugoslavije 24. marta 1999. Najmoćniji vojni savez u istoriji ljudskog društva od 19 država sa pet stotina miliona stanovnika napao je malu miroljubivu balkansku zemlju.“ (Srpska istorija za 9. razred osnovne škole, R. Pejić / ‘Malu miroljubivu balkansku zemlju’ *_* i ‘:D)
8. „Kad žena plače, pitaj je šta hoće.“ (Pravopis bosanskog jezika, S. Halilović / Promocija patrijarhalnih narodnih mudrosti o ženama)
9. „Vođstvo jevrejskog naroda takmiči se sa Pilatom u nepravdi i zločinu.“ (Književnost za 1. gimnazije, D. Babić / Miris religiozno motiviranog antisemitizma u knjizi koja ne bi smjela veze imati s religijskim temama i sadržajima)
10. „Navika uvezena sa bezbožničkog Zapada je da ljudi žive u istoj zgradi, a ne poznaju se. Rezultat takvog ponašanja je depresija, najrasprostranjenija bolest na Zapadu.“ (Islamska vjeronauka za 6. razred osnovne škole, M. Čatović, Sarajevo / Konstantno landranje protiv Zapada, čije tekovine obilato uživamo)
11. „U krugovima Svjetskog savjeta crkava sve su glasniji i brojniji zagovornici dijaloga sa drugim religijama. (…) Ovim opredjeljenjem za međureligijski dijalog SSC se približava masonskim pozicijama. A to je ukidanje svih vjerskih razlika sa ciljem da se stvori jedna univerzalna svjetska religija, koja bi sadržavala ponešto od svake religije. Nije teško pretpostaviti da će tada doći Antihrist, da će se zacariti i vladati cijelim svijetom. Zato bi pravoslavni trebali što prije da napuste Svjetski savjet crkava.“ (Pravoslavna vjeronauka za 6. osnovne, N. Mojsilović / Promicanje odbojnosti prema dijalogu)
12. „Ja sam mali prvačić, slatki mali Hrvatić.“ (Hrvatska početnica za 1. osnovne / Navikavanje ljudi da odmalena usvajaju debilne parole i slogane)
13. „Nijedan jezik, međutim, ne smije imati previše posuđenica. Kultura naroda se ne može graditi na tuđim jezicima.“ (Srpski jezik za 9. osnovne, Kovačević-Savić / Promocija oštrog razgraničavanja od drugih kultura, zatvaranje u sebe)
14. „U vrijeme osmanske vlasti u BiH je bila prisutna vjerska tolerancija. Razlika između muslimana i ostalih odnosila se na određena prava i obaveze, ali su svi podjednako uživali zaštitu države.“ (Historija, udžbenik za 3. gimnazije, Hadžiabdić i Dervišagić / Yeah right… Falsifikacija povijesti)
15. „Udaljavajući se od Boga, čovjek sve manje liči na čovjeka, postaje NEČOVJEK.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje mržnje prema ateizmu)
16. „Preduvjet za biološki, ekonomski i teritorijalni oporavak Bošnjaka jeste jačanje svijesti i duha.“ (Pravopis bosanskog jezika, S. Halilović / Promocija nacionalnih interesa čak i u knjizi pravopisa koja ne bi smjela imati veze s tim)
17. „Prvi svjetski rat je bio nepravedan i osvajački. Jedino su Srbija, Crna Gora i Belgija vodile pravedan i oslobodilački rat.“ (Srpska istorija za 9.osnovne, R.Pejić / Promicanje shvaćanja vlastitog naroda kao vječito ugrožene pravedne žrtve)
18. „Koliko je korisno druženje najbolje je pokazao rat u BiH. U ovom najkrvoločnijem ratu u povijesti modernoga svijeta, Bosanci su ostali psihički zdravi. Psihijatri sa Zapada su prognozirali da ćemo u ratu, a zatim poslije rata zapadati u depresije. To se nije desilo jer u ratu smo s komšijom dijelili sve, a sad izađemo na ulicu i radujemo se svakom preživjelom muslimanu.“ (Islamska vjeronauka za 6. osnovne, M. Čatović / Da, živimo u zdravom društvu i svi se radujemo samo svakom preživjelom muslimanu, a nismo baš najsretniji zbog ostalih preživjelih)
19. „Svaki čovjek koji želi spasenje mora biti član Hristove Crkve, mora vjerovati njenoj nauci i pokoravati se njenim naredbama.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje ekskluzivizma u spasenju i uvjeravanje djece da spas leži u životu ovce koja se pokorava nečijim naredbama)
20. „Nekad i žena nailazi na probleme rješavajući unutrašnje kućne poslove. O njima treba da govori tek kad muž bude spreman da je pažljivo sasluša i da joj pomogne.“ (Islamska vjeronauka za 6.osnovne, Mensura Ćatović / Promicanje drugorazredne uloge žene, koja ima pravo govoriti tek kad joj muž dozvoli)
21. „Srpska ćirilica najidealnije je svjetsko pismo, jer svakom glasu odgovara posebno slovo.“ (Srpski jezik za 9. osnovne, Kovačević-Savić / Promocija vlastite kulture kao najsavršenije)
22. „Navedite stihove iz kojih se vidi poštenje Starine Novaka. Zbog čega je pogubio Turčina mladoženju? Šta vam se sviđa u postupku Starine Novaka? Kako opravdavate njegove postupke?“ (Milatović-Savić, čitanka za 1. gimnazije / Poticanje na oponašanje i opravdavanje ubijanja pripadnika drugih naroda)
23. „Obilićevo ubistvo cara Murata, srpski narod je shvatio kao ideal junaštva koji treba da služi za uzor i spomen srpskom narodu, da se priča i pripovijeda ‘dok je ljudi i dok je Kosova’.“ (Pravoslavna vjeronauka za 7. osnovne, N. Pajić / Promicanje ubojice kao uzora mladima i ideala junaštva)
24. „Živjela Bosna i Hercegovina! Bajram mubarek olsun!“ (Pravopis bosanskog jezika, S.Halilović / Promocija bh. patriotizma i islama čak i u knjizi koja ne bi smjela imati veze s tim)
25. „'Treba svaku ženu tući i jutro i uveče, čim obuče kotulu, dok se đavo u njoj ne smiri i ne crkne!’ viče Goslava, kao da je zaboravila da je i sama žensko. Glava joj je hrapava kao reljef na karti Evrope. Kao da je muško, jer muškim jezikom govori, muškim srcem rasuđuje. (…) Kukavica, nije on čovjek nego jado, što joj glavu ne odsiječe, treba svako žensko konjima na repove, a što više ciči – znaj da više laže. (…) Preuzeto iz SVAĐA (odlomci) Radoslav Bratić“ (Čitanka za 8. osnovne, Šekara-Ličina-Stefanović-Gaković / Davanje primjera mladima kako postupati sa ženama, širenje stereotipa o ženama)
26. “Muslimani su se uspješno oduprli planskim nastojanjima da se sekularizira islamski svijet namećući mu tzv. svjetovni zakon.“ (Islamska vjeronauka, Sulejmanović-Kapetanović / Promicanje otpora građanskom društvu, sekularnoj državi i funkcionalnoj državnoj vlasti)
27. „U dramatičnim trenucima tokom najtežih turskih navala na BiH i Hrvatsku, Hrvati su iskazali nesalomljivu i zadivljujuću snagu duha. Zahvaljujući njihovim nebrojenim žrtvama, spriječeno je daljnje tursko nadiranje u Europu. Za te zasluge povijest im je dodijelila časni naslov: Predziđe kršćanstva (…) Pitanja nakon lekcije: Zbog čega Hrvati nose naslov predziđe kršćanstva? Na koji način bi to trebali biti i danas?“ (Katolički katekizam / Inficiranje mladih prastarim nacionalnim mitovima)
28. „Dobro odgojena djeca sakupljaju videokasete islamskog sadržaja.“ (Islamska vjeronauka za treći osnovne, Ćatić-Štulanović / Promicanje idiotizma koji nema utemeljenje u islamskoj tradiciji i svetoj knjizi)
29. „Sada ćeš učiti o svim glavnim gradovima srpskih zemalja: Beograd, Podgorica, Srpsko Sarajevo i Banja Luka… Potpisivanjem Mirovnog sporazuma i završetkom rata 1995. godine, dijelovi Srpskog Sarajeva pripali su Sarajevu koje se nalazi na teritoriji Federacije BiH.“ („Poznavanje društva“ za 4. osnovne / Falsifikacija povijesti)
30. „Kralj Aleksandar je u okviru priprema za odbranu od fašizma posjetio Francusku 9. oktobra 1934. Kralja je u marseljskoj luci dočekao francuski ministar Luj Bartu. Kada su njih dvojica sjeli u automobil, kralju je prišao terorista i pucao. Kralj je tu ubijen, a Bartu je kasnije podlegao ranama. Atentator je bio pripadnik fašističkog krila VMRO-a. U Francusku je ušao sa grupom ustaša. Ubistvo našeg kralja dokaz je pojačane agresivne politike fašističkih snaga u Evropi. Kralj Aleksandar je bio prva žrtva fašizma.“ (Srpska istorija za 9. osnovne, R. Pejić / Falsifikacija povijesti)
31. „Dok se hrišćanska crkva širila i jačala, crni oblaci Božijega gnjeva skupljali su se nad prestupnim jevrejskim narodom. Proročanstvo Spasiteljevo, da od Jerusalima i hrama neće ostati ni kamen na kamenu, ispunilo se doslovce.“ (Pravoslavna vjeronauka za 6. osnovne, N. Mojsilović / Antisemitizam na romantičarski način)
32. „Zato su muslimani poznati kao blag narod, koji prašta i koji svoju ljutnju brzo savlada.“ (Islamska vjeronauka za 6. osnovne, M. Čatović / Promocija vlastitog kolektiva kao bezgrešnog)
33. „Sektaši se međusobno razlikuju, ali imaju i nešto što im je zajedničko. Svima njima je cilj da razore one osnovne elemente ljudske egzistencije, kao što su PORODICA i DRŽAVA. (…) Znajući da je porodica stub i temelje svakog društva sektaši nastoje svim silama da unište porodicu i da naprave neslogu u porodici po njihovom principu: „Što gore – to bolje“. (…) One sekte koje propagiraju otvoreni satanizam idu još i dalje. U njihovim molitvama čuju se i sljedeće riječi: ‘Iščupaj majku iz svog srca i pljuni u lice svoga oca’.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje mržnje prema sektama)
34. „Svoj kulturni i svekoliki identitet Hrvati nastoje sačuvati preko hrvatskoga jezika i obrazovanja od vrtića do sveučilišta. Vi sigurno volite filmove i športske događaje i gledate ih na televiziji. Koji televizijski program vam je najdraži? Bilo bi vam drago da Hrvati imaju svoj program na državnoj televiziji, zar ne!“ (Zemljopis za 8. osnovne, A. Markotić i M. Markotić / Blesavo promicanje političkih ideja)
35. „Gubitak vjere je najveća nesreća za čovjeka. Taj grijeh protiv vjere zove se ateizam ili bezboštvo. Ovaj grijeh je veliki i neoprostiv a njega mogu kod čovjeka prouzrokovati razne okolnosti kao, npr., rđavo vaspitanje, zli primjeri u mladosti, jednostrana i površna učenost.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje mržnje prema ateizmu)
36. „Židovi prakticiraju vještičarenje i čarobnjaštvo, te slijede Sotonu. (…) Pitanje poslije lekcije: navedite neke odbojne karakteristike Židova. (…) Dajte neke primjere bezvrijednih religija, kakve su judaizam i kršćanstvo.“ (Udžbenik vjeronauke u Školi kralja Fahda, London/ Bez komentara)
37. „Čovjek se spasava samo vjerom, dobra djela nisu potrebna.“ (Pravoslavna vjeronauka za 8.osnovne, V.Stojanović / Citat doista sve govori)
38. „Crkva u Hrvata suočila se za vrijeme i nakon Drugoga svjetskog rata s dva totalitarna i protukršćanska sustava: nacizmom i komunizmom. Odlučno se suprotstavila nacističkoj ideologiji nacionalne, vjerske i rasne diskriminacije te stala na stranu ugroženih i progonjenih.“ (Katolički katekizam / Šminkanje prošlosti)
39. „Odlomak iz pripovijetke Ive Andrića Priča o kmetu Simanu. (…) Evo kako je: četiri stotine godina ste vi jahali nas, sada ćemo četiri stotine godine mi vas, a poslije ćemo se razgovarati ko će koga jahati za onih trećih četiri stotine godina…“ (Srpski jezik za 8. osnovne, Kovačević-Savić / Selekcija citata koji mladima opravdavaju nasilne političke projekte)
40. „Neki narodi su shvatili post kao samomučenje ne jedući ništa duže vrijeme (budisti), drugi su sve jeli, izostavljajući samo meso i masti životinjskog porijekla (kršćani). Islamski post je jedini savršeni post i samo od takvog posta ima pune koristi.“ (Islamska vjeronauka za 6. osnovne, M. Čatović / Promocija vlastite religije kao najsavršenije naspram drugih)
41. „Prisustvo pravoslavne Dijaspore utiče blagotvorno i na narode među kojima i sa kojima pravoslavci zajednički žive. Tako danas imamo mnoge Nijemce, Francuze, Engleze, Amerikance i dr. koji su prihvatili drevnu i vječno novu vjeru svojih praotaca. Primajući Pravoslavlje oni se samo vraćaju sebi samima, svojoj hiljadugodišnjoj pravoslavnoj prošlosti, koja je docnije bila zamračena nepravoslavnim nanosima.“ (Pravoslavna vjeronauka za 6. osnovne / Promicanje shvaćanja vlastite vjere kao najispravnije, a drugih kao ‘zamračenih’)
42. „U vrijeme Kulina bana Bosnom su širili svoje vjersko učenje bogumili koje je Nemanja protjerao iz Srbije.“ („Poznavanje društva“ za 4. osnovne / Širenje neutemeljenih tvrdnji o povijesti poradi zlonamjernih ideološko-političkih projekata)
43. „Hrvatska politička (zlo)upotreba jezika“ (Naslov iz „Teorije književnosti“ za gimnaziju, Milatović-Savić, Istočno Sarajevo / Naslov sve govori)
44. „Odmah po izvršenju atentata austrougarske vlasti pozvale su Hrvate i muslimane da uništavaju sve što je srpsko. Hrvatski i muslimanski ološ pljačkao je i demolirao ne samo srpske trgovačke i zanatske radnje, već i porodične kuće.“ (Istorija za 1. razred srednje škole, R.Pejić / Poticanje na mržnju prema drugim narodima)
(SodaLIVE.ba)
izuzetno tvrda konkurencija…tesko je reci koji je gluplji..ipak bih rekao da je najgluplji onaj koji radi u ministarstvu i pusti sve ove gluposti da se prvo izreknu a onda i odštampaju…dodje mi da dijete i ne upisujem u školu…
Zar je moguce da ovoliko gluposti ima u knjigama?! Čitao sam da se nacionalna ideologija konstantno prožima kroz jezik, ali da to ide do ove mjere, nisam znao.
Hodje i popovi izadjite iz nase kulture u krivom ucenju nase djece!! Nakaradni ljudi poput svestenika svih koncesija, ne trebaju biti ni blizu malih tek stasalih ljudi (djece) koja pokusavaju da se razviju u normalane ljude i da vode ovaj svijet. Izbacite pod HITNO religiju iz skola i otvorite skole u koje ce ici oni koji to dobrovoljno zele. NE, svima koji su sisli sa nekog drveta i sad svima prosipaju svoju nadrealisticku pamet…fuj daleko im kuca!
P.S. Dragi boze ovdje gore u ovim citatima se ne zna ko koga vise J… e aferim vam svima u ovim redovima koji se poistovjecujete sa ovim jadom i cemerom gore i nekada bih najvise volio da sam Marsovac ili ti sa neke druge planete!A za koji citat glasat da je najgori ….?Pa svi su isti **** su govna odakle god da dolazila ma fuj ….vas Superhick!
…svaka cast sejo 7,alkos,a narocito Superhick,da je vise takvih bilo bi nam bolje svima,….nisam ni znao koliko je gluposti i mrznje u nasim udzbenicima.Kakva ce nam to djeca biti kad porastu?
“Živjela Bosna i Hercegovina! Bajram mubarek olsun!“ ”
“Dobro odgojena djeca sakupljaju videokasete islamskog sadržaja.“ (Islamska vjeronauka za treći osnovne, Ćatić-Štulanović / Promicanje IDIOTIZMA koji nema utemeljenje u islamskoj tradiciji i svetoj knjizi)”
“Kad žena plače, pitaj je šta hoće.”
“Zato su muslimani poznati kao blag narod, koji prašta i koji svoju ljutnju brzo savlada.”
OVO JE OBMANA,PODVALA,IZJEDNJAČAVANJE SVIH I IDIOTIZAM!
to je demokratija, prica k'o sta hoce…
diskutabilno – puno demagogije
al’ definitivno najgluplji je naknadno dodani
45-ti citat :
” Izbacite pod HITNO religiju iz skola…”
(udzbenik za istomisljenike, autor: @superhick)
“Siguran sam da je najgluplji komentar: Izbacimo religiju iz skole”!
@ Gosp. Djeko- Ne znam koliko imas godina, ali ako si i blizu mojih(meni je oko 50) onda moras da znas jedno!?
Protiv religije nemam ama bas nista. Vec suprotno! Veliki sam zagovarac tzv. “CISTE” religije one od srca. Vidis sa moje majke strane komplet familija je bila u “IVZ” na visokim polozajima. A danas su pojedini na velikim pozicijama.Pa tako imam djedove hodje i imame. Ali, nikad nisam mnogo volio te djedove jer su bili nakaradni tj, imali su samo sami sebe u interesu. Tj, nisu se bas pokazali kad su trebali pomoc kojem insanu koji nije imo za zivot sebi i svojoj porodici. Prosto nije ih bilo briga! Sjecam se djeda M…….. koji je kad je isao na Kabu i kad su ga molili, (mi djeca) da im nesto donese sa Kabe,samo Amidja R…. koji je tad eto odnekle imo malo sitnih para i dao ih djedu,a ovaj se okrenuo i pomilovo ga po glavi i nako cinicno mu rekao da ce eto “ON” dobiti svoj poklon jer je izgleda dao pare…… I, o tome toliko! A kako ja znam kod nas muslimana, u svim Djamijama postoje mejktefi i tamo ko istinski zeli moze da nauci sve o Islamu i ucenju.A naravno postoje i specijalizovane skole i fakulteti. Sto zamarat djecu necim dok je jos mali i uciti ga da ostaje na marganima proslosti i nikako ga poslat u buducnost.Ovdje ljudi svasta pisu i o svacemu. I lijepo je znat skim si u tvom okruzenju!? Ali ako i malo razmislis o svemu sto se dogadja oko nas u posljednje vrijeme, onda mozes samo da konstatujes da iz pakla Bosne i Hercegovine njenih politicara i inih dokolicara i problema ne mozes da se otrgnes bez fakulteta i obrazovanja? Jer izgleda da “STE” nam VI koji ste htjeli da imamao “BEGOVE” i “KMETOVE” i nadali se da cemo mi “Kmetovi”, da radimo za casu kukuruze i hosaf soli!? Uradili ste i jos uvijek rade poput EL Bakira Izetbegovica i njegovih Lopova okolo njega u ime A…!! A ja mislim da ni ti gospodine Djeko ne bih pozelio svojoj djeci a ja vjeruj mi niciji da “KMET” necu bit kad vec ne mogu da budem BEG. Zato te gospodine Djeko zelim otrijezniti sa tvojim pricama iz prepisanih religijskih novina i casopisa pa ti kazem da je pravi vjernik onaj koji nikoga ne natjeruje i ne nagovara da razmislja kao on. Pravi vjernik je onaj ko se boji dragog Allaha i koji svoju vjeru drzi za sebe i u svom okruzenju.Pravi vjernik je onaj u koga se na pozitivan nacin upire prstom…..!!! Hvala, tvoj Superhick
@hik
veci sam ja protivnik demokratskog poretka begova i kmetova nego ti…a sam si licno radio u jacanju tog poretka (op.prev.afganistan)
elem nejse, de nek mi vrsni “poznavaoci” vjere i drustva poput tebe objasne sta je sporno u citatima pod rednim brojem: 3, 10, 18, 20, 26, 28, 32, 36 i 40.
takodje, kako bi vi takvi ucili mladi narastaj moralu i edebu???
autor koji je ovo sastavljao je posve jednostrano i skrto prisao toj temi – neko rece idiotski, nemal’ je potrefio.
tacno je da ima indokrinacije i demagogije u njima al’ necu o tome (da me ne optuzite za sovinizam)
NOVI AKSIOM:
“Da bi se upecala riba potrebna je udica i određeni mamac, ovisno koja se riba lovi.
Da bi se upecao Bosnjak-“Bosanac” moze bilo koji mamac, a grize i na golu udicu. Samo PAZITE kad se upeca opasno vuce u lijevu stranu do samounistenja”
Zao mi je sto je to tako! Nadam se da ce doci vrijeme kada ce ovaj aksiom biti djelimicno ponisten.
@ djeko…ja nisam “hik” ja sam “Superhick”.Ne zelim da komentarisem tvoje navedene tacke,narocito “20”,28,
Izgleda na tvoju zalost da si se ti usko povezao u svojoj glavi sa svim muslimanima svijeta pa me optuzujes sto sam radio u Afghanistanu. Radio sam za dolare a nisam,necu i ne zelim nikome da budem poput njih(Afghanistanaca)!?? A s druge strane nece ni oni iz UAE ili Saudijske Arabije da se poistovjecuju sa tobom tj nama.Mi smo za njih mizerni i ti tvoji bezboznici sa zapada ne trebaju ulaznu VIZU a ja musliman trebam i mene pregledaju ko da sam najveci taliban i terorista a bilo koji zapadnjak samo prodje i zato me molim te ne uporedjuj a ni sebe ni sa kim sa srednjeg i dalekog istoka.
A volio bih kad si tako napredan i ja te postujem da ovdje iskoristimo Soda Live i da komentarisemo i pokrenemo incijetivu da nam se pridruze sve pametne glave da nasu drzavu Bosnu i Hercegovinu probamo malo pokrenuti narod da se zivi lijepo i dobro bez obzira koje je vjere i narodnosti. Briga me sta i kako zive svi koji nisu Bosanci i Hercegovci dabogda svi zivjeli u sreci i rahatluku ali nas svijet iz BiH se nekako usutio,boji se,pati,ne zna sta ceka ali ceka.Zato djeko i svi koji ste spremni vrijeme je da se cuje da je doslo do grla, da je dosta.Narod je divan,dobar,nije zasluzio ovo sto mu se desava, nasa djeca(kad kazem “NASA” mislim na svu djecu BiH) Ajmo si probat pomoc sami sebi pa onda i drugima a ne samo se prepucavat ko kakvi nikogovici oko stvari koje su na drugom kolosijeku a u stvari teska je situacija u BiH.Hajdemo od srca ono iz dna duse OPOMENUT nase politicare da je DOSTA BRATE-DOSTA. Hocemo ljepsu BiH za sve narode i narodnosti,za nase penzionere ,djecu,za sve normalne ljude.Ajde djeko da se ne svadjamo ajde da se pokrenemo da pozovemo prvo Lukavac pa onda sve ostale …..Svi ste pozvani….Vas Superhick