Iz Kantonalne uprave za inspekcijske poslove dobili smo saopćenje za javnost koje u nastavku prenosimo u cjelosti.
U okviru svojih aktivnosti, programa i plana rada, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove će vršiti pojačane inspekcijske nadzore od strane tržišno-turističke, veterinarske i inspekcije rada, počev od 24.09.2009 godine do uređenja oblasti koje navedene inspekcije nadziru.
Tržišno-turistička inspekcija će prilikom kontrole nadzirati odredbe Zakona o trgovini, Zakona o potrošaćima i Zakona o kontroli cijena.
Veterinarska inspekcija će prilikom kontrole nadzirati odredbe Zakona o veterinarstvu u BiH sa aspektom na trgovinu-promet svježim mesom i mesnim proizvodima.
Inspekcija rada će prilikom kontrola nadzirati odredbe Zakona o radu sa posebnim osvrtom da li su poslodavci zaključili pojedinačne ugovore o radu, da li su ih prijavili fondu PIO-MIO, Zavodu za zdravstvenu zaštitu TK-a i da li poslodavci blagovrmeno isplaćuju plaće.
Kontrola će biti vršena kod subjekata koji obavljaju trgovinsku, zanatsku djelatnost, prodaju mesa i mesnih proizvoda i drugo. Poslodavci su obavezni da pripreme inspektorima na uvid potrebnu dokumentaciju iz naprijed navedenih oblasti koje će kontrolisati. Kontrole će se obavljati u mješovitim timovima sastavljenm od inspektora rada, veterinarskih inspektora i tržišno-turističkih inspektora, sa 40 inspektora, na području trinaest općina TK-a.
Ovim saopćenjem upoznajemo poslodavce da isto ima preventivni i edukativni karakter i želimo da upozorimo sve subjekte nadzora na području TK-a da sve nedostatke blagovremen otklone prije započete kontrole.
Ukoliko se u toku kontrole utvrdi da su poslodavci kršili odredbe Zakona koji će se kontrolisati, protiv istih će se djelovati represivno.
(SodaLIVE.ba)