fbpx
Ad image

Asfalt postavljen na dva kraka, uskoro i zaštitna ograda

2 min. za čitanje

Na taj način ušlo se u završnu fazu izgradnje tog saobraćajnog čvorišta koje je dugi niz godina bilo usko grlo za sve vozače.

Asfalt je legao na novoizgrađeni krak Tuzla – Orašje i Sarajevo – Doboj. Kako su nam potvrdili na gradilištu, ovaj krak bi u promet trebao biti pušten već naredne sedmice, kada bude završeno postavljanje zaštitne ograde.

Na fotografijama koje nam je poslao naš saradnik Anto Šimić vidi se učinak “Zvornik puteva”.

U nastavku više detalja o projektu rekonstrukcija Petlje Šićki Brod

Sredinom marta 2011. godine  potpisan je ugovor o dogradnji petlje Šićki Brod između JP Direkcije cesta FBiH i zajedničkog poduzetništva Integral Inžinjering Laktaši, CPM BH Lukavac i  Reweus  d.o.o. Lukavac. Ugovorena vrijednost radova je 6.471.733,42 KM. Nadzor na izvođenju radova obavlja Konzorcij  Zavod za saobraćaj GAF Sarajevo i Divel Sarajevo, a vrijednost ovog ugovora je 170.466 KM.

Radovi podrazumijevaju kompletiranje petlje u Šićkom Brodu.Bit će izgrađena četiri  nova mosta i rekonstruirano pet  postojućih mostova, kao i kompletirana dva nova kraka petlje i to krakovi petlje Tuzla – Orašje i Sarajevo – Doboj. U okviru ovog projekta kompletirat će se zatvoreni sistem odvodnja površinske vode sa kolovoza do separatora i dalje do recipijenta. U okviru projekta izvest će se svi radovi na rasvjeti petlje Šićki Brod na svim krakovima petlje. Kompletiranjem petlje u Šićkom Brodu na njen puni kapacitet, promet se razvrstava samo na desna skretanja sa isključnim trakama što će eliminirati sve zastoje na ovom čvorištu, posebno zastoje u jutarnjim i poslijepodnevnim satima koji su svakodnevnica na petlji u Šićkom Brodu .

JP Direkcija cesta FBIH u saradnji sa Općinom Tuzla  riješila je  imovinsko – pravne poslove tako da je za očekivati da se ispoštuje planirani rok izgradnje petlje.Za vrijeme izvođenja radova neće biti zastoja u saobraćaju jer su obezbijeđeni alternativni pravci za normalno odvijanje prometa.

 

 

 

 

 

(SodaLIVE.ba/RTVTK/Foto:RTVTK)

Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments