fbpx

Uručene nagrade za najbolja djela po konkursu “Bezbjednost djece u saobraćaju”

2 min. za čitanje
Nagrađeni učenici

„Za Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta Tuzlanskog kantona, i za mene lično, uvijek je poseban događaj uručiti nagrade učenicima, posebno kada su u pitanju oni najmlađi. Ponovo su nas obradovali svojim radom i kreativnošću, i evo, ovo naše današnje druženje je zapravo znak zahvalnosti za vaš trud, odavanje priznanja kao i jedan vid motivacije i vas i vaših nastavnika za ostvarivanje što boljih rezultata“, kazala je, između ostalog, ministrica obrazovanja, nauke, kulture i sporta u Vladi Tuzlanskog kantona, prof.dr. Mirzeta Hadžić- Suljkić uručujući nagrade za odabrene radove i najavljujući nove aktivnosti Odjeljenja za saobraćaj koje će imati za cilj povećanje bezbjednosti djece u saobraćaju, kao i dodatnu saobraćajnu edukaciju.

Konkurs je raspisan u maju ove godine i pristiglo je 70 literarnih i 328 likovnih radova.

Nakon bodovanja stručnih komisija cijeneći uzrast učenika, poruku koju njihov rad nosi, odgovora na zadatu temu kao i tehniku kojom su radovi rađeni odabrani su najuspješniji. Za literarana ostvarenja prvo mjesto je osvojila Eldina Čehić, učenica JU „Centar za obrazovanje i vaspitanje i rehabilitaciju slušanja i govora“ Tuzla (nagrada u iznosu od 100,00 KM), drugo mjesto i nagrada od 80,00 KM pripala je Jesenku Burgiću iz JU OŠ „Turija“ Lukavac, dok je treće mjesto i nagradu u iznosu od 50,00 KM, osvojio učenik Armin Aličić iz JU OŠ „Miladije“ Tuzla.Za likovna ostvarenja prvonagrađeni je rad učenice Amine Jusić iz JU OŠ „Mejdan“ Tuzla, drugo mjesto osvojila je učenica Selma Čerkezović iz JU OŠ „II osnovna škola Živinice“ Živinice, a treće mjesto pripalo je učenici Melisi Hadžić iz JU OŠ „Kreka“ Tuzla.

Inače, u sklopu ove aktivnosti organizirano je i gostovanje edukativnog muzičko scenskog igrokaza „Vesela školska patrola“ u školama Tuzlanskog kantona, gdje su uz igru i ples učenici u 35 osnovnih škola mogli steći osnovna znanja iz saobraćajne kulture.

(SodaLIVE.ba)

OZNAKE:
Podijeli ovaj članak
Napišite komentar
Subscribe
Notify of
0 komentara
Inline Feedbacks
View all comments