Poštovani,
Ukoliko Grad Tuzla ili Tuzlanski kanton žele da osnuju novu firmu za prijevoz putnika, GIPS podržava tu inicijativu. Također, Uprava GIPS-a je dobila odobrenje od svojih udjeličara da ovim dopisom ponudi Gradu Tuzla, ministarstvu saobraćaja TK ili Vladi TK firmu Gradski i Prigradski Saobraćaj d.o.o. Tuzla na kompletno upravljanje bez ikakvih naknada. U tom slučaju mogu preuzeti upravljanje firmom i gradskim prijevozom bez ikakvih troškova i investicija i samim time da određuju broj polazaka i cijene svih karata i to odmah, a sve u korist uposlenika javnog saobraćaja, studenata, đaka i radnika.
Naš prijedlog je da i cijene karata budu kao u ostalim gradovima BIH i regije. Kao primjer možemo uzeti grad Sarajevo gdje karta od Ilidže do Baščaršije iznosi 1.60 KM, te i karta od Šićkog Broda do Simin Hana treba da iznosi 1.60 KM.
Grad Tuzla je u proteklih 10 godina dao 0 KM subvencija građanima za prijevoz.
Tuzlanski Kanton je u proteklih 10 godina dao 0 KM subvencija građanima za prijevoz.
Mi smo jedina regija u kojem Grad i Kantonalna Vlada ne učestvuju u gradskom prijevozu ni na koji način. U Sarajevu postoji kantonalna firma za obavljanje prijevoza i privatna firma koja obavlja 75% autobuskog prevoza i sve karte su subvencionirane kao pomoć građanima.
U Banja Luci gradski prijevoz obavlja nekoliko privatnih firmi i tamo također Gradske vlasti subvencioniraju karte svojim građanima. U Brčkom vlada subvencionira građanima karte za prijevoz. U Beogradu, Zagrebu i mnogim drugim gradovima regije i Evrope, putnicima se subvencionira prijevoz, ali samo u Tuzli, Gradske i kantonalne vlasti nisu omogućile bilo kakve subvencije građanima i ne učestvuju u gradskom prijevozu putnika ni na koji način. GIPS Tuzla se više puta u proteklih 10 godina obraćao Gradu Tuzla i Vladi TK sa prijedlogom i zahtjevom za subvencioniranje i pomoć građanima, ali bez ikakvih odgovora.
Gradski i Prigradski Saobraćaj d.o.o. Tuzla je privatna firma koja obavlja prijevoz putnika na području Grada Tuzle i Tuzlanskog Kantona. Kao i svaka privatna firma, svoje troškove finansira iz prihoda, u ovom slučaju prodaje karata. Dakle, svaki mjesec GIPS ima troškove plata, doprinosa, održavanja vozila i troškove nafte i prirodnog plina. Svi ovi troškovi se finansiraju od prodaje karata putnicima. Ukoliko nema putnika, kao što je u ovom slučaju nedjeljom, onda se ovi troškovi ne mogu finansirati. Također, ukoliko su troškovi veći nego prihod od karata onda mora doći i do poskupljenja karata. U narednom periodu će doći i do poskupljenja karata u okvirnom iznosu od 30%. Nove cijene karata će biti objavljene u narednom periodu kada se završi detaljna analiza.
GRADSKI I PRIGRADSKI SAOBRAĆAJ TUZLA NEMA NIŠTA PROTIV DA OBAVLJA PRIJEVOZ NEDELJOM I DA SMANJI CIJENE KARATA, ALI TO JEDNOSTAVNO NIJE MOGUĆE FINANSIJSKI. KOMPLETNU ODGOVORNOST ZA UKIDANJE POLAZAKA NEDJELOM I KOMPLETNU ODGOVORNOST ZA CIJENE KARATA GRADSKOG PRIJEVOZA SNOSE GRAD TUZLA I TUZLANSKI KANTON.
Na kraju, zamolili bi medije koji odluče da prenesu ovo saopštenje da ga prenesu u cijelosti kako ne bi došlo do pogrešne interpretacije činjenica i kako bi se pristupilo rješavanju problema a ne političkom populizmu.