Sa ciljem dinamiziranja radova na cestovnoj infrastrukturi na području Tuzlanskog kantona ministar trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona Hamza Bešić i pomoćnik ministra za saobraćaj Nenad Lukanović posjetili su J.P. Ceste Federacije BiH i tom prilikom sa Upravom ovoga poduzeća definisali projekte na mreži magistralnih cesta koji trebaju da se realizuju u ovoj godini na području TK.
Riječ je o izgradnji nove ceste od Šićkog Broda do Đurđevika (zaobilaznica Živinica) za koju su u ovoj godini planirana sredstva u iznosu od 20 miliona KM za projektovanje, ekspropijaciju i početak izgradnje navedene dionice ceste.
Također je planirana rekonstrukcija tunela u Čaklovićima, ukupne vrijednosti investicije cca 2,8 miliona KM, čija realizacija je krenula izgradnjom alternativne saobraćajnice a radovi na tunelu će otpočeti u drugom dijelu ovoga mjeseca.
U planu je i sanacija magistralne ceste M-4 Tuzla – Doboj na dionici kroz Orahovicu Donju u iznosu od cca 660.000 KM, te rekonstrukcija raskrsnice magistralne ceste M-4 Tuzla – Doboj i regionalne ceste R-471 Lukavac – Poljice, odnosno izgradnja kružne raskrsnice na ulazu u Lukavac čija procijenjena vrijednost radova iznosi cca 600.000 KM.
Na spisku je i sanacija kolovoza na magistralnoj cesti M-18 Tuzla – Sarajevo na dvije dionice Živinice Vitalj i Vitalj – Olovo u iznosu od oko 1.000.000 KM te rekonstrukcija raskrsnice na ulazu u Gradačac u iznosu od cca 648.000 KM kao i izgradnja kružne raskrsnice kod CIMOSA u Gradačcu, u iznosu od cca 350.000 KM.
Dogovoren je i nastavak izgradnje servisne saobraćajnice kroz naselje Đurđevik na području grada Živinica, završetak radova na kružnoj raskrsnici kod Termoelektrane Tuzla (skretanje za Lipnicu) u iznosu od cca 500.000 KM, izgradnja treće trake za spora vozila na prevoju Banj Brdo na magistralnoj cesti M-18 Tuzla – Simin Han – Priboj – Ugljevik – Bijeljina u dužini od cca 1,00 (km) čija je vrijednost investicije oko 2.500.000,00 KM. Projekat je u fazi pribavljanja neophodnih saglasnosti i rješavanja imovinsko pravnih odnosa.
Bez toga kruznog necemo moci ziviti
Nije delicu vazan put od Lukavca Do Puracica preko koksare , put za Jaruske , put Puracic – Milo Selo …… vazno je do vijendica njegovih SD sluga a i delic vozi dzipa od 100 000 maraka koji je placen narodnim parama
Eto bio je Dzevdi vazan taj put 12 godina
5 godina vlada Delic
Poštovani Amfibija,
sve je tačno što si napisao,sem naziva Milo selo.Milo selo,je malim slovom selo,to je poljoprivredno dobro,farma i organska proizvodnja,a put je Puračić-Milino Selo,velikim slovo Selo,jer je u sastavu imena mjesta.Nadam se da si shvatio moju primjedbu i da ćemo govoriti o putu ili cesti od Puračića-Malinjak,Milino Selo-Panjik.Hoće li ta česta ikad popravljena i dovedena u normalno stanje ne zavisi od Tebe ili mene,već od ličnih interesa onih koji o tome odlučuju.Sva mjesta na Opštini Lukavac imaju asfaltirane puteve,ne samo višeg značaja već svaki sokak je asfaltiran,a na Ozrenu,dijelu koji pripada Opštini Lukavac i FBiH je na Titovom asfaltnom putu,star preko 50 godina,rupa do rupe,izlomljen,kanali obrasli u grmlje,a makadam moramo sami da održavamo,od države nema neke velike pomoći ili se jednom naspe i onda čekaš godinama da se opravi.
Nigdje saobraćajnog znaka od Turije ili Puračića do Panjika,da se vozači ili posjetioci Milog sela informišu gdje se voze.O javnoj rasvjeti bi se mogla knjiga napisati,jer nije problem samo u srpskim selima,taj problem je u dijelu Turije,tačnije od Malinjaka do prodavnice na raskrsnici,oko 1,5 do 2 km.
O putu od Malinjakado Puračića vozači mogu da samo psuju ili se mole Bogu da ne polome auto,autobus ili kamion,a o otpadu,smeću pored puta ili u šumi niko se ne brine,pa i oni koji su dužni da to održavaju.Nećemo mi nikad u EU,jer oni ne žele takve države u svojoj sredini,zajednici.
Turija i sve MZ sa Ozrena su bili vezani za ovaj pravac i nadležni bi trebali da o tome razmisle,jer bi se rasteretio put pored jezera,naročito u ljetnim danima,a mještani navedenih MZ bi dobili bolji put i kraći put prema Gračanici,Lukavcu,…
Vjerujem da će većina,koja pročita ovaj tekst,biti za rješenje ovih problema,pod uslovom da se ne kači za nacionalnu pripadnost,nego da se razmišlja o standardu,ekologiji,saobraćajnoj povezanosti i solidarnoj saradnji.
Vjerovatno si mislio na putni pravac Puračić-Milino Selo-Panjik,a Milo selo je naziv poljoprivrednog dobra,zadruge koja proizvodi organsku hranu.Navedeni putni pravac je asfaltiran prije 50 godina i nikad nije na njemu izvršena ikakva ozbiljnija opravka,izuzev kamion asfalta za popunjavanje rupa koje traju pola godine.Put je opterećen teškim kamionima koji voze drvenu građu,kanala nigdje,a rastinje pored puta u ljetnom periodu na nekim mjestima skoro zatvore put.
Dok u nekim MZ svake godine se popravlja popucali asfalt,asfaltiraju sokaci,u MZ na Ozrenu bilo bi čudo da se dio puta pod asfaltom popravi,o novom bi bilo čudo,a i pojedini makadamski putevi mještani sami popravljaju.Nije to stanje i odnos novijeg datuma,to traje već 30 i više godina.Pogledajte neke MZ i njihovu infrastrukturu pa ćete moći zaključiti zbog čega neko ima i trotoare pored puta,postavljani saobraćajni znaci sa imenom mjesta,a kod nas nigdje table sa imenom mjesta.To je obaveza i opštine i kantona,pa se nadamo da se sjete da i ove MZ pripadaju Opštini Lukavac i T K.
Ozren je bio vezan za Puračić,zbog crkve,pijace i svetkovine Iline,a i bolje komunikacije prema Lukavcu-Tuzla ili prema Gračanica-Doboj,jer nije u to vrijeme bilo puta oko jezera Modrac,a sad je to duži put i rasteretio bi se popravkom ili potpunom rekonstrukcijom od Turije-Malinjak i od Panjika-Malinjak-Puračić.Ako nekad vozite iz Turije za Puračić bićete užasnuti šta ljudi mogu učiniti od prirode i pokazati svoju nekulturu,bacajući svakojaki otpad i time ozbiljno ugroziti životnu sredinu.Čudi me da JP Komunalno nije nadležno za odvoz tog smeća,a nadležni organ ništa ne preduzima po tom pitanju.Puna su nam usta o zaštiti životne sredine,a ništa po tom pitanju se ne radi,AMA baš ništa.Da li je ozrensko područje,koje egzistira u FBiH osuđeno na potpuno iseljenje,zapostavljanje u razvoju,lošoj putnoj komunikaciji,slaboj javnoj rasvjeti,malim brojem zaposlenih ili se očekuje ozbiljniji pristup nadležnih institucija FBiH,adekvatnu pomoć i RS i naravno Opštine Lukavac i Petrovo.Nisam imao namjeru da budem ovoliko opširan ili da se konfrotiram sa “Amfibija 2016”,već da ispravim greške i ukažem pojedincima na “sodalive.ba”koji
na pomen Ozren,odmah skoče kao stršljenovi i u nama vide samo negativno,zaboravljajući da uvijek ima više dobrih ljudi u svakom narodu i da bi ti dobri,bolji dio naroda,trebalo da sarađuju za dobrobit svih,a ne da se vrijeđamo i zamjeramo drugom i kad nismo u pravu.
Molim sve dobre ljude,ozbiljne i savjesne da odgovaraju na moj komentar sa argumentima,savjetima,prijedlozima,a ne vrijeđanjem,jer nikom nije u interesu da budemo neljudi i da se konfrontira o preko medija.
Ja bih najviše volio da se sastanemo i popričamo o svakoj temi koja će biti put povezivanju ljudi,saradnji,solidarnosti,a posebno mislim na mještane Turije,Devetaka,Puračića,a svakako OV,načelnika Opštine Lukavac.
1, Kanton to radi a ne općina. Sve jedno će se tu slikavati svi koji žele da se dovedu u vezu sa bilo kakvom dobrom pričom makar bila i tuđa jer svoju nemaju.