Maserati je u svom sjedištu u Modeni prošle sedmice predstavio svoj novi superautomobil, MC20, s kojim dodatno potvrđuje kako je za njihovu kompaniju 2020. godine nastupila nova era
Potpuno novi superautomobil predstavljen je prije nekoliko dana u Modeni – Maserati MC20. MC u nazivu je kratica za Maserati Corse, odnosno predstavlja trkaće naslijeđe ove marke, dok broj 20 označava 2020. godinu, u kojoj je talijanski proizvođač zakoračio u “novu eru”. Prvo su predstavili svoj prvi elektrificirani Ghibli, da bi sada u MC20 ugradili svoj vlastiti, potpuno novi V6 motor.
Maserati se ovime vraća na put s kojeg su skrenuli prije više od 20 godina, a to je proizvodnja vlastitih pogonskih agregata za superautomobile. Središnji dio novog modela upravo je Nettuno, središnje postavljeno V6 (90°) benzinski turbo motor snage 630 KS i okretnog momenta 730 Nm, koji će MC20 ubrzati od nule do 100 km/h za 2,9 sekundi i dati mu najvišu brzinu od preko 325 km/h.
Maserati MC20 iznimno je lagan, mjeri tek 1.500 kg, što mu daje vodeći omjer snage i mase u ovoj klasi od 2,33 kg/KS. Smanjenje mase postignuto je obilnim korištenjem ugljikovih vlakana. Razvoj ovog automobila trajao je oko dvije godine, tijekom čega je 97% razvoja obavljeno u virtualnom okruženju.
Nakon toga je MC20 dotjeran i prilagođen u skladu s Maseratijevom tradicijom dugotrajnim testovima na cesti i trkaćim stazama u najširem spektru uvjeta vožnje.
U dizajnerskom smisli MC20 ističe se “leptir” vratima, aerodinamikom detaljno podešenom kroz preko dvije hiljade sati u zračnom tunelu i preko hiljadu sati računalnih simulacija. Zanimljivo, pri dizajniranju ovog automobila Maseratijevi su se inženjeri vodili i mišlju da platforma omogući izradu njegovih coupé i kabriolet inačica, kao i da nekada u budućnosti bude pogonjen 100% električnom energijom.
Knjiga narudžbi već je otvorena, a proizvodni pogon u Modeni počet će sa sastavljanjem MC20 do kraja ove godine. Početna cijena nije objavljena, ali pretpostavlja se da će biti oko 200.000 eura.