PRED još jednim kompaktnim modelom su teška vremena. Piše index.hr
Sve veći broj modela plaća danak popularizaciji crossovera, a nesigurna budućnost prijeti čak i stupovima autoindustrije. A Megane to sasvim sigurno jest, s golemom paletom i respektabilnom popularnosti. No, takav kompaktni model puno stoji proizvođača te se postavlja pitanje isplativosti.
Još nedavno bi takva teza bila van svake pameti, ali glavni kreator dizajna Laurens van den Acker je u intervjuu za britanski AutoExpress upravo to naznačio rekavši kako treba vidjeti mogu li se sredstva drugdje bolje iskoristiti, možda u razvoju električnih automobila.
“Neizbježno je da će kada počnemo u gamu ubacivati spektar električnih vozila, neki drugi modeli morati otići, jer si ne možemo priuštiti da ih sve razvijamo istovremeno. Megane je u segmentu koji je pod stalnim pritiskom. Morate uložiti novac tamo gdje je budućnost tržišta”, objašnjava Renaultov dizajner.
Podsjetimo, Megane je vrhunac prodaje prema CarSalesbase imao 2004. godine kada je dosegao 465.778 prodanih primjeraka, a od tada je prodaja u silaznoj putanji. Prošle godine u Europi je prodano 129.222 primjerka Meganea. Zanimljivo je da Golf sve ovo vrijeme koliko toliko drži ritam, pa je tako 2004. godine prodano 585.336 primjeraka, a prošle godine u zadnjoj godini modela 7. generacije još uvijek respektabilnih 410.779 primjeraka.
Megane četvrte generacije je lansiran 2016. godine, a ove godine je prošao zadnji redizajn. Platformu dijeli s kućnim modelima uključujući Qashqai.
RenaultMegane pred gasenje-Nastimajte mu paljenje.