NISMO trebali dugo čekati na digitalnu premijeru još jednog Audijevog noviteta. Piše index.hr
Nakon modela A3 Sportback dolazi nam i limuzinska izvedba. U svom drugom izdanju vjerno prati ranije predstavljenu produženu izvedbu za kinesko tržište. Europska inačica je u novo pakovanjeje dovela sve viđeno na kompaktnoj izvedbi, zajedno s MQB Evo osnovom i osvježenim dizajnerskim izrazom. Vizualnih novosti u odnosu na Sportback nema, čak su i zadnja svjetla ista. Ipak, limuzina je duža 150 mm, a bolja je i aerodinamika.
Novi je model u dužinu narastao 40 mm, na okruglih 4500 mm, ali je razmak između osovina ostao isti. Istovremeno je širi 20 mm i mjeri 1820 mm, dok je visina sada 1430 m, što je plus od 10 mm. Pridodamo li svemu još nižu poziciju sjedenja, u Audiju obavještavaju da je sprijeda dobiveno dodatnih 20 mm u predjelu glava putnika, a dodatni prostor je primjetan i u razini laktova. Kapacitet gepeka je nepromijenjen i iznosi 425 l.
Interijer je u potpunosti preslikan sa Sportback izvedbe pa to znači digitalni kokpit dijagonale 10,25 inča te središnji zaslon od 10,1 inča. Naravno, oprema je prvoklasna.
Ponuda motora je po lansiranju skromna. Čini ju jedan benzinac, 35 TFSI te TDI. Prvi je 1.5 TSI sa 150 KS i standardnim ručnim mjenjačem. U kombinaciji automatike dobiva i 48V sustav u standardnoj opremi.
I dizelska opcija ima istih 150 KS, a daje ih 2.0 motor u kombinaciji S tronic mjenjača. Naknadno će stići i slabija izvedba sa 116 KS.
Novi Audi A3 Sedan na njemačke ceste stiže krajem mjeseca, i to po cijeni od 29.800 eura za 35 TFSI. Ubrzo po startu prodaje stiže i slabiji trocilindrični benzinac, 30 TFSI, po cijeni od 27.700 eura. Puno zanimljiviji će biti hibridi (204 i 245 KS), ali i S3 za 310 i RS3 s okruglih 400 KS.